Poros Island | Summer Destination no.1

• By Beauty and Fashion Stalkers
  • 0 Comments

Hello Stalkers!!
  Φύγαμε λίγες μερούλες διακοπές,και ακόμα και εκεί σκεφτόμασταν εσάς και το αγαπημένο μας blog.'Ετσι συγκεντρώσαμε πολύ φωτογραφικό υλικό απο τους προορισμούς μας για να μπορέσουμε να μοιραστούμε μαζί σας πόσο τέλεια περάσαμε.Εγκαινιάζοντας λοιπόν την καινούρια κατηγορία στο blog μας " Travel " , θα ξεκινήσουμε με τις διακοπές της Χριστίνας , που προτίμησε ένα μικρό νησάκι του Σαρωνικού,και εννοείται πως μιλάμε για τον Πόρο.
  Γύρισε με τις καλύτερες εντυπώσεις,και παρόλο που έκατσε μόνο τέσσερις μερούλες,κατάφερε να πάει σε πολλά μέρη,και να τα φωτογραφήσει κιόλας.Παρόλα αυτά,θα μοιραστούμε μόνο τις highlights στιγμές,γιατί δεν γίνεται να κάνουμε άρθρο με 250 φωτογραφίες ( Μα καλά , πότε πρόλαβε? ).

Δεν νοούνται διακοπές χωρίς φωτογραφία την θάλασσα πάνω στο καράβι,έτσι δεν είναι?
                                        Πάμε τώρα να δούμε τον Πόρο . . .

Μείναμε και κάναμε μπανάκι και στο Ασκέλι,αλλά εννοείται πως δεν θα μέναμε εκεί μόνο . . .

Λατρέψαμε την ηρεμία και την παραλία με άμμο στο Νεώριο, ίσως και επειδή ήταν η μόνη μέρα με απόλυτη λιακάδα.. . Τις άλλες είχαμε συννεφιά και ψιλή βροχούλα,κάτι που όμως δεν μας εμπόδισε να κάνουμε βόλτες και μπάνια. .

Δεν γινόταν να μην πάμε και στο Λιμανάκι της Αγάπης,μια οργανωμένη και με τον περισσότερο κόσμο παραλία,που όμως είχε φανταστική θάλασσα!Το γεγονός οτι είναι μια παραλία γεμάτη με πεύκα,μας έκανε εντύπωση και μας άρεσε γιατί δεν είχε αφόρητη ζέστη!
  Δοκιμάσαμε και φυσικό χυμό καρπούζι για πρώτη φορά και ήταν τόσο δροσιστικός!!

Τα απογεύματα βγαίναμε απο νωρίς στο κέντρο του Πόρου για να προλάβουμε να τον απολαύσουμε. . Εκτός απο τα πολλά δωράκια που φέραμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα απο τα πολλά τουριστικά μαγαζάκια που έχει,περπατήσαμε και κατά μήκος του λιμανιού,αλλά και μέσα στα πλακόστρωτα στενάκια. . .

Τα μέρη που ξεχωρίσαμε για φαγητό και τα προτείνουμε σίγουρα είναι τα εξής. Πρώτα απ'όλα είναι η ταβέρνα " Ο Ναύτης " που φάγαμε φρέσκα και πεντανόστιμα θαλασσινά όπως γαρίδες,καλαμαράκια και γαύρο!'Ησυχο ταβερνάκι με νόστιμα φαγητά και σχετικά λογικές τιμές!

Φάγαμε και το σουβλάκι μας ένα βράδυ,δυστυχώς όμως η πείνα μας φταίει που δεν προλάβαμε να τα κρατήσουμε και φωτογραφία.Φάγαμε στην " Colona " ένα πεντανόστιμο και λαχταριστό σουβλάκι με κοτομπέικον - μακάρι να ήταν κι άλλο - και ταίσαμε τα πανέμορφα υπερτροφικά γατάκια που έχει το νησί ( χαχαχα ) . Δεν αντέξαμε να μην φωτογραφήσουμε τα αναψυκτικά μας,που εντελώς τυχαία έγραφαν αυτό ακριβώς ( μας πήρε χαμπάρι όλος ο Πόρος,τα πιτσουνάκια ! ).

Τέλος,πολύ νόστιμο και με προσιτές τιμές φαγητό,φάγαμε στο εστιατόριο "΄Ασπρος Γάτος " που βρίσκεται στο Νεώριο.Με θέα το κέντρο και  την θάλασσα,φάγαμε δύο φορές και κλασσικά τιμήσαμε τα θαλασσινά όπως αθερίνα,καλαμαράκια και ριζότο με γαρίδες.Αξίζει να αναφέρουμε επίσης οτι οι μερίδες ήταν αρκετά μεγάλες.

Κάτσαμε σε πολλά μαγαζιά για καφέ , όμως ξεχωρίσαμε αυτό ,  " Το παλιό συντριβάνι" , μια ήσυχη καφετέρια σε μια πλατεία,με τέλεια θέα.

Λυσάξαμε να παίρνουμε το B-Fresh που είναι ελληνικός φυσικός χυμός χωρίς συντηρητικά και με stevia , αλλά και αυτό που μας έκανε εντύπωση την τελευταία μας μέρα, ήταν ο γενναίος ανάμεικτος φυσικός χυμός με τα κομμάτια πεπόνι που ήταν πεντανόστιμος.

Εννοείται πως δεν θα παραλείπαμε να ανέβουμε και στο Πύργο Ρολογιού,που είχαμε θέα σε όλο το νησί και είδαμε και το ηλιοβασίλεμα.Θα θέλαμε όμως να ήταν λιγότερα σκαλοπάτια γιατί είπαμε οτι δεν θα φτάσουμε απο το λαχάνιασμα!

Δεν ξέραμε τί να πρωτοφωτογραφίσουμε γιατί όπου και να κοιτούσαμε μόνο όμορφα τοπία βλέπαμε.Απολάυσαμε και χορτάσαμε το νησί ακόμα και με συννεφιασμένο και βροχερό καιρό!

Και κάπου εδώ θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και τον Λάμπρο,τον έρωτα της Χριστίνας για την βοήθεια του,γιατί χωρίς εκείνον δεν θα είχαμε συγκεντρώσει όλο αυτό το φωτογραφικό υλικό!Σε ευχαριστούμε πολύύύύύ Λάμπρο!!!!!

Αυτές ήταν οι πιο σημαντικές στιγμές απο τις διακοπές της Χριστίνας στον Πόρο.Σύντομες ,αλλά αρκετές για να ξεκουραστεί και να γεμίσει ενέργεια για όσα ετοιμάζουμε στη συνέχεια!Ελπίζουμε να πήρατε μια ιδέα για το πως είναι το νησί, για όσες δεν έχετε πάει και να το προτιμήσετε το επόμενο καλοκαίρι!